About Me

My photo
tanggal 21 april 1992 aku dilahirkan di hospital besar klang.aku di besarkan degan penuh kasih sayang iaitu abah ROJAMAN B YALIB dan mak MISKIAH BT AHMAD.tanapa mereka berdua siapalah aku di dunia yang indah ini.walaupon aku ini anak tungal aku tetap hppy.aku bersyukur sangat.kini hidupku penuh dengan cabaranh dan dugaan.

Sunday, February 20, 2011

makan sambal udang

huhuh..


pagi t aku pegi sungai besar,
ak pegi sungai besar pon de sbb  jgk.
nk cri citaan bahulu..
sbb citaan bahulu hilang kt rumah..
kena curi nagn owg gila kot..
smapi kt sungai besar 2. kedi nye tutp lak..
pusing 4  kali, kdi 2 tutp jgk...
tension siot..
las2 pegi pasar besar sungi besar,
cri lah apa y ptot.
tiba2 ak npk udang besr2 murh lak 1kg baru rm16. 
pehhhhhhhh..
ak pe g,ckp nagn  ayah,  beli r udng.
ak pon beli lh..huhuhhu.
smpi umh jew x thu nk msak pew..
las2 msk sambal udang..
dh x thu pe..ahha






pehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh..
mmg cdp gila ar.. smpi menjilat jari.ahahaha..
rasa nk lagi jew.wak3x.. :):)


No comments:

Post a Comment

BLOG BERNYANYI