About Me

My photo
tanggal 21 april 1992 aku dilahirkan di hospital besar klang.aku di besarkan degan penuh kasih sayang iaitu abah ROJAMAN B YALIB dan mak MISKIAH BT AHMAD.tanapa mereka berdua siapalah aku di dunia yang indah ini.walaupon aku ini anak tungal aku tetap hppy.aku bersyukur sangat.kini hidupku penuh dengan cabaranh dan dugaan.

Sunday, March 13, 2011

jalan-jalan bersama family myra

bestnya berjalan dengan family myra ni..akak2 dia sepoting sehh...mak myra pon ok..
suka sangat..g pon dh lama aku tak jumpa puteri ku yang comel ini. dapat  jgk lepaskan rindu pada si dia.:)   mula g maen boling,.tpi maen boling aku kalah seh..mak myra power..takot deh..aku je jdi juara longkang.gaga..tpi best jgk.ahhaha,jdi juara longkang ni..lalala....lepas jew abis maen boling g lh bukit melawati.best jgk..sbb dh lme x pegi.best nye maen ngn monkey2 ni..hah..manje gila.ak punye manje pon kalah.ahhaa.tpi lawak jgk.de yang tkot ngn monkey ni..ahha.mok ar sebut nme ye..ramai yg tkot.haahah..
apa2 pon BEST JALAN-JALAN FAMLIY MYRA.thnks cyg dapat luahkan masa nagn sy dan thnks mak awk ajak sy jln2.:):)
maf slh tarikh 12 mac 2010 tpi 12 mac2011.

nak naik bukit melawati.
kira tiket ni..x cukup agaknye

ak nagn kak myra an puteri kesayangan ku
ni aku angn mak myra "bakal mak mertua,inysallah" =,=

ini jea lah gambar yang ada..nak masuk banyak2 takot x muat.ahhaha..
=,= 

No comments:

Post a Comment

BLOG BERNYANYI