About Me

My photo
tanggal 21 april 1992 aku dilahirkan di hospital besar klang.aku di besarkan degan penuh kasih sayang iaitu abah ROJAMAN B YALIB dan mak MISKIAH BT AHMAD.tanapa mereka berdua siapalah aku di dunia yang indah ini.walaupon aku ini anak tungal aku tetap hppy.aku bersyukur sangat.kini hidupku penuh dengan cabaranh dan dugaan.

Monday, March 7, 2011

mee banjir udang kuala selangor

peh..
hri jumat hri 2 ak alik dri kolej,
tiba2 ak tersa lapa.
ckp angan mak an ayah ak 
nk mkn lh,lapa..huh.
mak an ayah bwk lh ak ke kedi mkn ni
peh..
ak sje test mee banjir udang ni..
sje2 ar.tgk sedp ke x kn.
ak oder ar..
nagn air milo tabur.
hahaha.....
pas siap je mee udang dtg.
peh sekali tgk mmg sdp gila..
udng besar2 lroh..
yemmmm,,,,cdp nye..
sampi mejilat jri.sampi kn ak abis kn mak ak puye,ahah
mmg cdp.nk lagi..huhuh 
jom mkn.ahaha


cdp kn...

2 comments:

  1. kuang kuang. ape la. nampak sangat pelahap. HAHA

    ReplyDelete
  2. hahaha..apa dh.npk sgt ke pelahap??diam2 sudh.ahaha

    ReplyDelete

BLOG BERNYANYI