About Me

My photo
tanggal 21 april 1992 aku dilahirkan di hospital besar klang.aku di besarkan degan penuh kasih sayang iaitu abah ROJAMAN B YALIB dan mak MISKIAH BT AHMAD.tanapa mereka berdua siapalah aku di dunia yang indah ini.walaupon aku ini anak tungal aku tetap hppy.aku bersyukur sangat.kini hidupku penuh dengan cabaranh dan dugaan.

Saturday, March 26, 2011

rahsia di sebalik ejaan namanya.


Rahsia di sebalik ejaan 'MUHAMMAD SHUKRI':
1:M - Kejayaan mudah datang kepada anda.
2:U - Anda merasakan anda ada ciri istimewa setanding dengan org lain.
3:H - Anda bukan seorang judgmental, kurang otak keadilan.
4:A - Anda boleh jadi terlalu pendiam bila sesuatu ada dlm fikiran anda.
5:M - Kejayaan mudah datang kepada anda.
6:M - Kejayaan mudah datang kepada anda.
7:A - Anda boleh jadi terlalu pendiam bila sesuatu ada dlm fikiran anda.
8:D - Anda ada masalah dalam mempercayai orang lain.
9: -
10:S - Anda sangat broad-minded (fikiran terbuka).
11:H - Anda bukan seorang judgmental, kurang otak keadilan.
12:U - Anda merasakan anda ada ciri istimewa setanding dengan org lain.
13:K - Anda suka mencuba perkara-perkara baru.
14:R - Anda seorang yang gemar social.
15:I - Anda mudah senyum dan boleh membuat orang lain senyum.

No comments:

Post a Comment

BLOG BERNYANYI