About Me

My photo
tanggal 21 april 1992 aku dilahirkan di hospital besar klang.aku di besarkan degan penuh kasih sayang iaitu abah ROJAMAN B YALIB dan mak MISKIAH BT AHMAD.tanapa mereka berdua siapalah aku di dunia yang indah ini.walaupon aku ini anak tungal aku tetap hppy.aku bersyukur sangat.kini hidupku penuh dengan cabaranh dan dugaan.

Monday, July 11, 2011

RALLI///HN 2011

agrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrhhhhhhhhhhhhhhhhhhh..
memang syok dah lama tak pegi konvoi RALLI///HN 2011..aku dapat tahu pegi pukul 5.00am, mamber bagi tahu,okey lah.aku bagun awal kul 5.00am. las2 aku pegi rumah nye tido lagi kurnag asam btol telfon pon x aangakat,tension tol.las g kul 7 lebih.memang janji orang melayu ar..hahaha..sbo jew lah.apa-apapon dapat jagak jumapa mamber2 lama yang dah lama tak jumpa.ahhaha..memang syok ar..hahha.mlas ar nk cita panjang. cuci mata je lh gmbar yg ada.hah

lepak tepi pantai

wah tinggi tol basikal


boleh naik 4 orang tu
sweet x..hahha..yang lelaki 2 sepupu aku yang perempung tu tunang nye




















time nak balik.panaskan enjin.gagag


2 comments:

  1. kt mana nie?tak de lg ramaii ke org nye?huhu

    ReplyDelete
  2. kt pantai kelanag lh..bating..dh cukup ramai lh 2..

    ReplyDelete

BLOG BERNYANYI