About Me

My photo
tanggal 21 april 1992 aku dilahirkan di hospital besar klang.aku di besarkan degan penuh kasih sayang iaitu abah ROJAMAN B YALIB dan mak MISKIAH BT AHMAD.tanapa mereka berdua siapalah aku di dunia yang indah ini.walaupon aku ini anak tungal aku tetap hppy.aku bersyukur sangat.kini hidupku penuh dengan cabaranh dan dugaan.

Sunday, June 12, 2011

gelagat kawan2 ku

haha..
gelagat kawan-kawan ku.
sblom final exam.masin2 sebok siapKAN folio..tpi x siap2 jgk.dalam masa 2 jam 30 minit.keja asik borak an mkn je..ahhaha.

sempat lagi on9 tu.hahha

inilah keadaan dalam kelas.

amboi..rajin betol dia.buatkan untuk aweknye sekali.haha

hhaa.sambil buat, sempat lagi maen cubit2.:P

inilah DJ azamkee

wan "tek"


semapt lagi tdo 2.cik  x masuk lagi.



shaq, diana an azam keja asik mkan kerepk jew..

amy serabot.comel sagat lh 2..haahha


amy, ley pulak dia layan lgu korea.pelik tol kwan ak sorng ni..
dua orang minah ni sebok dgn msj jew.ahhah


>>> ini je lah ak dapat konsi, sekadar suke2.aahha


No comments:

Post a Comment

BLOG BERNYANYI