About Me

My photo
tanggal 21 april 1992 aku dilahirkan di hospital besar klang.aku di besarkan degan penuh kasih sayang iaitu abah ROJAMAN B YALIB dan mak MISKIAH BT AHMAD.tanapa mereka berdua siapalah aku di dunia yang indah ini.walaupon aku ini anak tungal aku tetap hppy.aku bersyukur sangat.kini hidupku penuh dengan cabaranh dan dugaan.

Friday, June 17, 2011

hati terluka lagi.

asssmulaikum..

kepada amirah bt kamarulzaman. 
thnks hppy kn sy selma ni..
thnks sgt.mybe ni slah sy.
maf kn sy selme ni sy skit kn hti awk,mrh awk,emo ngn awk.
mafkn sy.
sy harap awk cari lelaki yg lebih baik dari sy okey..sy doa kn.semoge awk dpt laki yg awk idamkn.
maf kn sy..
sy jahat.sy hampe kn awk..

gmbr2 awk.sy akn simpan sebgai 1 kenangan ,thnks awk..



06022011
thnksssssssssss....

4 comments:

  1. maafkan saya ta dapat bahagiakan awak.

    ReplyDelete
  2. xpe lh awk.sge selps ini awk cri yg terbaik untuk dri awk okey..thnks bhgia kn sy selme ini. sy x ley kta papPE.HTI luka tiada ubt nye

    ReplyDelete
  3. entri yg cam sedih !!! wake up shukri. ape pun kerepek miskiah d best

    ReplyDelete
  4. errmm..sush nk ckp.biar lh dia pergi.ke tgh2 laut yg luas..apa pon thnks.beli ae kerepk g yew

    ReplyDelete

BLOG BERNYANYI